הקולות מהשטח: יוסי דייטש ויצחק רייך על הדרוש תיקון עבור הציבור

    אסתי פלד No Comments on הקולות מהשטח: יוסי דייטש ויצחק רייך על הדרוש תיקון עבור הציבור

    יוסי דייטש מאגודת ישראל בירושלים, ויצחק רייך סגן ראש מועצת רכסים, שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והעלו את צרכי הציבור מהזווית המוניציפאלית, טרם חתימת ההסכמים הקואליציוניים | האזינו לשיחה

    צילום: יונתן סינדל\פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוסי דייטש פתח את השיחה: "יש הרבה מה לתקן בדיור ובתחבורה. קשה לומר לחכי"ם שיכניסו הכל להסכמים הקואליציוניים, זה לא משהו שאפשר להכניס להסכמים וזהו. אנחנו מקווים שהממשלה תחזיק 4 שנים".

    סגן ראש מועצת רכסים יצחק רייך מדגל התורה: "הדיור זה בהחלט הנושא הכי חשוב, אבל לא מדברים על כל מה שמסביב. אנשים צריכים במקום המגורים חינוך ראוי, בתי כנסת, ועוד הרבה דברים. משרד השיכון לא נותן את זה".

    יוסי דייטש: "בעיר נורמלית מקימים מוסדות ציבור יחד עם הבנייה. לחרדים בונים, ואחר כך זורקים את הילדים בקראוונים. הגיע הזמן לשנות חשיבה. גם בנושא התעסוקה, ביתר עילית למשל זה חדר שינה. אין לאנשים שם תעסוקה .מרבית תושבי העיר עובדים מחוצה לה".

    יצחק רייך: "יש הסכמי גג בין משרד השיכון לאוצר, אבל זה רק מ 5000 יחידות דיור, בנית 1000 יחידות, אין לך מענה. צריך לתת את הדעת לכל הדברים האלו ולפעול שהם יתקיימו".

    יוסי דייטש: "המחלקה המוניציפאלית של אגודת ישראל, ישבה היום במשך כמה שעות לגבש את הבעיות שיש לציבור בערים, ולהכניס להסכמים הקואליציוניים ולתקן בהמשך".

    "לא עשינו את כל המאמץ הזה כדי להקים ממשלה מהר, עשינו את זה כדי לתקן את מה שצריך. אני אומר לחכים שלא ימהרו להיכנס לממשלה. שיתעקשו על קוצו של יו"ד" אמר דייטש.

    רייך סיכם: "אם לא יעגנו את כל מה שצריך בהסכמים, גם אם יהיו שרים רלווונטים חרדיים זה לא יעזור כי הידיים שלהם תהיינה כבולות".

    האזינו לשיחה:

     



    0 תגובות